poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Witajcie!

Heeejo ludki :D
Założyłam tego bloga, bo już od jakiegoś czasu mam ochotę zacząć pisać o sobie, o moim otoczeniu czyli ogólnie o wszystkim ^^. No ale ale - wypadało by coś o sobie opowiedzieć :)
Nazywam się Karolina, ale i tak większość moich znajomych a przynajmniej ze szkoły mówi na mnie kaczka :). Chodzę do 6 klasy podstawówki, a 13 lat oficjalnie będę miała 12 września.

Lubię robić filmy, oraz zdjęciami więc mój blog będzie urozmaicony ^^.

Mam królika miniaturkę, nazywa się Chrupka. Myślę, że o niej powstanie jeszcze jakiś film.

Mam nadzieję, że mnie polubicie i przyjmiecie do blogowej społeczności, jeśli będzie można to tak nazwać oraz, że kiedyś na tym blogu będzie jeszcze dużo osób :)

5 komentarzy:

  1. Króliczek *o*

    Zapraszam do siebie:
    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na http://glitterlipssmilepl.blogspot.com/ pojawił się Haul . Świetny blog ! Zapraszam do obserwowania :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne zdj, i super imie dla króliczka ;) ja mam chomika Stepa ;P ma imię po bohaterze ksiazki;) bardzo ci dziekuje za dodanie mnie do blogrolla, ciesyz mnie to niesamowicie, pewnie nawet nie wiesz jak bardzo :D jak anpszesz następny post to mnie powiedaom jak ci się chce, jesli mi się spodoba to zaobserwuję cię również ^^:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też urodziłam się 12 września ale rok wcześniej! :D

    OdpowiedzUsuń