środa, 17 kwietnia 2013

Ojej c:

Witaaajcie ^^

Na prawdę ucieszyłam się, widząc, że ktokolwiek nie licząc Sowy chce wideo ^^ A jestem jeszcze dość mało znana <3

Jutro mam od 10:45 do 13:20 to będę miała dużo czasu na filmik :3 A kieeeedyś, w przyszłości zrobię jakąż rutynę - uwielbiam to oglądać na youtube, więc zrobienie własnej będzie fajnym pomysłem ;3
Dziś byłam 2 godziny na rolkach ze znajomymi. Było eeepicko, tylko teraz nogi bolą. Nie mam zdjęć bo telefon padł, a i tak każdy się przed obiektywem chowa :D A moja koszula (w kratę :D ) którą miałam na sobie mnie trolololowała ._.
Bo jak są guziki, i przerwy pomiędzy nimi, to jak siadałam to przez te dziurki widać mi było stanik ._. Ale ciiii było zajebiście ^^

Już prawie kończę 7 księgę Harry'ego Pottera. Jak można było zabić Freda? ;_______;

Mam nadzieję, że do kolejnej sesji z Olą nie będzie tak długo. To jedyna osoba która się zgadza na robienie zdjęć <33

Nie lubię jednej rzeczy. Jak jestem poza domem, lub nie mam jak napisać notki to mam milion pomysłów. Jak mam możliwość napisania to albo nie mam pomysłu albo chęci. Łaaaaaaj? ;-;

Okk to do jutra, filmik będzie chyba w sobotę c: Może wcześniej ^^

Paaaaaaaaaaa ;33

Cyyysiu, *huuuug* :)

9 komentarzy:

  1. A prawa autorskie ;_______;?
    Ej a co z naszym filmikiem? Znaczy Twoim xD.
    Wtedy jak u cb byłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądraaalo, a kto robił to zdjęcie? ;3 Prawa autorskie należą do autora :DD A poza tym nawet dodałaś na swojego bloga to :D

      Usuń
    2. Właśnie! Dałam na swojego bloga! Czyli równie dobrze mogłaś skopiować to z mojego bloga! Piszmy na prov a nie w komentarzach -.-

      Usuń
    3. ^^A na blogu gdzie/skąd sie pojawił? Ojej, czyżby z mojego facebooka? Ok lecimy na chat! :33 Yaaaay

      Usuń
    4. Jak już chcesz robić ze mnie idiotkę w komentarzach - proszę bardzo! Tylko ,że to TY pozwoliłaś wstawić mi to na mojego bloga! Problem? -.-

      Usuń
    5. Ale to nie ja sie czepiam o prawa autorskie ;3 A poza tym zapisz na pulpicie to zdjęcie, ma dużo więcej KB niż twoje na blogu :33 Ja z każdego uwielbiam robić idiotów, jak się okazja nadarzy ^^ Oh ah tyle komentarzy, aż nieswojo się czuje, wracajmy na fb ;_;

      Usuń
    6. Oh tylko,że nie każdy w tym społeczeństwie jest taki "mądry" i na przykład taka -ja nie wiem o co chodzi z tym kb czy gb - znaczy wiem na czym to polega ale jeśli chodzi o ten punkt myślenia to nie. Także sorry bardzo. Dziękuje ,dobranoc

      Usuń
  2. Muszę w tą wiosnę koniecznie kupić sobie rolki! :) A co do zabicia Freda... również tego nie ogarniam. Płakałam kilka godzin jak przeczytałam o tym :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie ;D nie czytałam nigdy harrego potter, ajkoś za nim nie przepadam zbytnio ;pp

    OdpowiedzUsuń