niedziela, 14 kwietnia 2013

Day 1, Day 2 + Happy Birthday!

Heeeeejo <3

Przepraszam, że wczoraj nie było day 1, ale byłam u mojej przyjaciółki Cysi na jej urodzinach ^^ Spędziłyśmy prawie cały dzień bez komputera <3 Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, prawda? ^^

Ale przejdźmy do rzeczy :D

Day 1 

Na dzień 1 miałam nawet fajny pomysł, ale okazał się niewypałem :c Więc dostaniecie zdjęcie okładki mojego zeszytu do historii ^^ Ciii, nie liczy się, że okładka odpadła parę dni temu :D
Yeaah, kaczkowa cenzura zawsze spoko <3

I oczywiście  

Day 2




Te zdjęcia robiła Cysia <3, moja przyjaciółka, ale są takie ładne, że myślę, że się nie obrazi jak je tu pokaże ^^

Tak BTW, to szykujcie się na kaczego vloga :D Nie wiem, czy wypali bo nie umiem gadać do kamery, ale miejmy nadzieję :D

Paaa, do kolejnej notki ^^

5 komentarzy:

  1. Super blogg .
    Będę odwiedzać twojego bloga .
    Czekam na następnego posta.

    Zapraszam do mnie :
    groteskowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :)

    Zapraszam, dopiero niedawno zaczęłam bloggować:) Dodaję komentarz, klikam obserwuj, liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro Ci się tak podobają to możesz;)

    OdpowiedzUsuń