poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Heeeeejo :3

Ostatnio przeglądając bloga Ankyl znalazłam cudowne zdjęcia kaczek jej autorstwa. Były takie piękne, że spytałam się jej, czy mogę je wam pokazać ^^

Zgodziła się, wiec zapraszam!


 Patrzę się na nie, i nadal nie mogę się napatrzeć <3

Ona robi naprawdę piękne zdjęcia ^^


Nie ma Day 3 ponieważ aż do teraz tj. 00:15 robiłam lekcje, a nawet samojebka musi być zrobiona jakkolwiek starannie, przynajmniej  w moim mniemaniu xD

Jutro, a właściwie dziś jeszcze się rozpisze na temat moich przemyśleń, albo przerwę 30 day chalenge, bo robiąc to nie mam czasu na normalne notki, na które mam pomysły :oo

Dziś caly czas lekcje i nauka tak od około 20, bo po dodatkowych zajęciach czytałam książkę. To takie smutne, gdy jedna z ulubionych postaci umiera ;-;

A może chcecie jakiś filmik? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach, ale chciałabym zobaczyć coś więcej niż komentarz Zenka Ninji, bo ona to zawsze i wszędzie chce filmik :D

Idę spać, bo jutro znowu szkoła ;-;

Pa pa ludki! ^^

4 komentarze:

  1. Masz coś do mnie .-. A co z 25 ciekawostek o mnie? ;____________; foch foch

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajne ;) lubię jej bloga, codziennie odiedzam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dodaj filmik, tylko nie mam na niego pomysłu :/ Naprawdę świetne te zdjęcia.
    A jaką książkę czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dodaj filmik, tylko nie mam na niego pomysłu :/ Naprawdę świetne te zdjęcia.
    A jaką książkę czytasz?

    OdpowiedzUsuń