poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Obóz

Heju :3

Jak wiecie (chyba ^^) jutro jadę na obóz. Muszę wstać o 3:30 ;__; Jak dobrze pójdzie, to jeśli po obudzeniu od razu wejdę na facebooka, to paru znajomym jeszcze zdążę powiedzieć dobranoc, albo dzień dobry xD

Przez cały dzień się pakowałam. No może nie cały, trochę czasu spędziłam bawiąc się z kotkiem! Nie, nie mam kotka, ale jeden taki fajny przychodzi często do naszego ogrodu, i stosunkowo mnie lubi, a przynajmniej bardziej niż innych. Chyba xD

 Huh. Obiektyw jest baardzo interesujący ^^




I zagadka na koniec - co to jest? Piszcie w komentarzach ^^


I jeszcze mały bonusik. Czyli obrazek który zawsze doprowadza mnie do śmiechu xD (zawsze - zobaczyłam go pare godzin temu xD)
Haha, nadal śmieszne xD

Tym miłym akcencikiem kończę tą straasznie krótką notkę. Wracam 17, o godzinie 22:30, więc nie będę miała siły na pisanie. Widzimy się 18 lub później, paa! :*

4 komentarze:

  1. Życzę ci miłego pobytu :*
    O ile się nie mylę 5 zdjęcie to słonecznik bez pestek :D :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrej zabawy na obozie! Jest to słonecznik?

    vanillaandraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te kraby!!!!XD

    OdpowiedzUsuń