czwartek, 5 września 2013

Room tour duck version!

Hejoo~

Zaczęła się szkoła. Musze to napisać bo nikt nie wie ;_; Poszłam do gimnazjum. Nie znam połowy osób, one się mniej więcej znają, więc tak nie wiem czasem co ze sobą zrobić w tej szkole. W poniedziałek będę miała muzykę - będę musiała śpiewać przed całą klasą >< Tak bardzo nie chcę!

Ale przejdę do tematu C: Nie wiedziałam o czym wam napisać, to zrobię wam tour, czyi wycieczkę po moim syfie. Nie mam zamiaru sprzątać, bo chcę wam pokazać jak mój pokój wygląda NA PRAWDĘ. Robię to również w formie zdjęć, na filmik nie miałabym czasu bo montaż :C Jest chaotycznie, ale ja jestem chaotyczna, to czemu to ma nie być :P
 Room Tour czas zacząć! :D


 Oto moje drzwi. Od środka. Ten plakat kupiłam w Nanunana <3


 Tu moje łóżko. Pomiędzy nim i drzwiami jest jeszcze wielka szafa, ale stwierdziłam, że nie jest na tyle ciekawa żeby robić zdjęcie xD


Nad łóżkiem mam moje ulubione książki. Po prawej mam jeszcze całą masę książek ale również nie mam zdjęcia :C



Jak ze zdjęcia z łóżkiem popatrzycie w lewo zobaczycie biurko i mój syf C:


Dalej mamy klatkę mojego kochanego królika <3


Zamaskowany mieszkaniec klatki w kryjówce xD


Mam również wielką kolekcję... Pluszaków! Jest tu ich coś ponad 150... Khem, khem, a po lewej będą mieli państwo zaszczyt zobaczyć drzwi. Po prawej zaś jest balkon, który mieli państwo okazje zobaczyć na poprzednich fotografiach C:
 A to jest tak zwany "zielony stolik" na którym leżą rzeczy, bo jak je kładę na biurku to się robi za duży syf xD


I tak właśnie żyję C:

A tak na prawdę to nie planowałam tej notki. Po porstu raz wstałam i zrobiłam zdjęcia. Tak po prostu. I teraz, wieczorem, piszę posta. Trochę się tego nie spodziewałam :P

Tak więc kończę tą "wielce ciekawą" notkę. Jutro piątek, taaak <3 W wekeend będziecie mogli się spodziewać notki (zawsze jak tak piszę, to wtedy notki nie ma :C)!

I jeśli chcecie, to możecie skomentować z anonima lub nie, jaki burdel mam w pokoju C:

Paaaa :*








3 komentarze:

  1. Śliczny pokój tylko przydało by się małe sprzątanie :)
    Zapraszam:
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny plakat na drzwiach :D
      i te pluszaczki... no superowe!!;) tez zawsze mam balagan na biurku xd

      Usuń
  2. Jejka tyle książek Harrego <33
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń