czwartek, 13 czerwca 2013

Tratatata D:

Czeeeeeeeść ;3
Długo nic nie napisałam. dostałam kare na komputer, taki fail xD Zdjęć nie mam. Chciałam dodać z tableta z którego do was aktualnie pisze, bo kara do soboty, ale coś nie szło. W sumie, miło jest czasem dostać kare. Ja przez conajmniej 3 lata już nie miałam! Ale mówi się trudno xD

Wczoraj napisałam test z przyrody na 6, i dzięki temu mam 6 na koniec roku! Strasznie się cieszę, bo mam jeszcze 6 z angielskiego na koniec, ale czy moja przyjaciółka też zdobędzie taką ocene z przyrody? Brakowało chyba jednego punktu! Miejmy nadzieje, że pani się zlituje. Bo można albo pisać test z całego roku z informacji, albo być pytanym z ostatnich tematów D: Czymajcie za nią kciuki! :3

Wczoraj byłam na koniach z Cysią, i robiłam jej filmik, dla jej starej instruktorki na prezent :3
Może dalej się nie będę rozpisywać, bo będzie troszke, umm... nudnawo, ale czekajcie do niedzieli/poniedziałku na kolejną, mam nadzieję, że ciekawszą, notkę!
Paaaaa i do zobaczenia, a właściwie napisania! :3

3 komentarze:

  1. Świetny blog i ciekawe posty.Przeczytałam kilka <3
    Trzymam kciuki za przyjaciółkę a tobie gratuluję sukcesu *_*
    Obserwuje i liczę że sie odwdzięczysz bo to dla mnie bardzo ważne.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog :

    my-life-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. cos na dlugo zniknelas z bloggera.. zaczynam sie niepokoic..
    Mam prosbe , klikniesz w link sheinside na moim blogu?:)

    OdpowiedzUsuń