niedziela, 2 czerwca 2013

Tagtagtag!

Hejo! :3

Ojej, zostałam otagowana przez Lime Clay w tagu o nazwie "Mam pasję, bitch." xD

 Zasady są stosunkowo łatwe: "Piszesz o wszystkich pasjach, no więc załóżmy, że ty masz ich 8, i tyle też blogów musisz otagować. Jak masz 23, tagujesz 23 blogi. Proste!"

 Więc zaczynamy!

Moje pasje:
  • Rysowanie
  • Fotografia
  • Gotowanie (kit, że nie wychodzi xD)
  • Czytanie książek
  • Montowanie najróżniejszych filmów
Ojj, to chyba wszystko :oo Aż dziwne, że tak mało tego ;D No bo 5 to chyba nie dużo :D
Ale przejdźmy do rzeczy. Ja otagowuję:
A więc to wszystko :)

Jutro koniec długiego weekendu ;-; Tak bardzo nie chce mi się uczyć. Wolałabym spać. No ale cóż xD
Zdjęcia żadnego nie mam, więc łapcie to <3

2 komentarze:

  1. Też uwielbiam rysować ^^
    Kaczkaaaaaaaaaaaaaaaa ^^

    Obserwacja=Obserwacja ? jeżeli tak to zacznij
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za otagowanie, postaram sie zaraz dodac post z nim. ogolnie to od cb sie dowiedzialam, ze mozna pisac posty na tablccie, tylko nie wiem czy mi sie uda ;))

    OdpowiedzUsuń