wtorek, 8 października 2013

Jak ja dawno nie pisałam...

Heej C:

Boziu, nie było mnie tu prawie miesiąc.. ZGREDEK ZŁY! ZGREDEK NIEDOBRY! Nie wiem, czemu zrobiłam tak kolosalnie długa przerwę. W sumie ten czas zleciał mi bardzo szybko. I co jakiś czas wchodziłam na mojego bloga, i czekałam aż coś dodam. To dość śmieszne xD Wiele razy też się zbierałam, żeby coś napisać, ale zbyt nie miałam co. Żadnego filmiku nie zrobię bo mój program do montowania nie chce współpracować. O mojej codzienności też nie napisze, bo dzień w dzień robię to samo czyli nic. I chyba dla tego zaniedbałam bloga D:

Pisząc tego posta jeszcze nie wiem, o czym będzie. Jestem bardzo słabą blogerką, ale i tak będę próbowała bo może kiedyś będę bardziej systematyczna i wpadną mi jakieś oryginalne pomysły do głowy :P


Kilka tygodni temu wyszłam do ogrodu, i zrobiłam parę zdjęć. Zauważyłam, że uwielbiam robić zdjęcia ślimakom o_O


Stałam też przez około pól godziny i próbowałam zrobić zdjęcia ptakom na drzewach ;)

A teraz siedzę w domu chora na anginę ;_; Życzcie mi zdrowia! :)

Paa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz