niedziela, 12 maja 2013

Awwww

Hejo :3
Dzisiejsza niedziela zaczęła się nadzwyczaj przyjemnie, ponieważ pojechałam na konie, a nie jeździłam ze 2 lata. Pojechałam z koleżanką a, że stadnina i instruktorzy i atmosfera strasznie mi się spodobała, myślę, że tam będę jeździła systematycznie :D

A w stadninie nie dawno kupili świnkę, taką prawdziwą, która jest przesłodka :) Zrobiłam nawet krótki filmik, ale jakość mojego telefonu to zepsuła ;-; Ale łapajcie ;D


                                                                        KLIK :>

Yaay, byłyśmy z nim na spacerku :>

Na dziś to wszystko, ostatnio mam maławo czasu na bloga, i tak mało osób czyta to takiej wielkiej tragedii nie ma ^^


Aaaaa no i jeszcze chciałabym się pochwalić, że zdobyłam 2 miejsce w konkursie na nagłówek u Willbefine :> z czego sie straaszliwie ciesze! :3

Właśnie to zajęło 2 miejsce <33

+ Chciałabym odnotować jeden z największych faili eva. Zobaczcie poprzednią notkę - libster avard, nie leibster <facepalm> xD było minęło, nie zmienię już tego :D

Więc żegnam się, i paa :D

8 komentarzy:

  1. gratuluje wygranej ;) naprawde nie dziwie się, boski rysunek ;)!
    dodałam jedno zdjęcie specialnie dla ciebie ;) jesli chcesz możesz je zamieścić na sowim blogu , tak jak od ankylsa zapożyczyąłś jakies zdjeica. ale jelsi ci sie nie spodba to moze chociaz ci statystyki bloga podniesie bo dałam link do tw bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten nagłówek ! Masz talent ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, bardzo fajnie narysowałaś Agate, supert talent! :D

    Zapraszam do mnie: http://eseelchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki ta świnka jest, kup mi taką *.* Ale ślicznie Szurqa narysowałaś :D

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka świnka. Franklin *__* Ty to sama narysowałaś .?! WOW. Też tak chcę. ;3 Masz talent !
    Wpadniesz? Zapraszam:
    http://alwaysbeeeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ^^
    ooo, ale słodka świnka ♥
    zapraszam do siebie na konkurs na nagłówek ^^
    http://fotografowaniex.blogspot.com/2013/05/nowy-blog-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. A do jakiej stadniny jeździsz, bo ja do Wilczego Rancza?

    OdpowiedzUsuń